اجاره اکو و مداح و اجاره سیستم صوتی در بهشت زهرا + ویدئو نمونه کار

مکان شما:
اجاره اکو بهشت زهرا
 
 

اجاره اکو و مداح و سیستم صوتی در بهشت زهرا و بهشت سکینه​(رزرو دایناکورد)

اجاره اکو بهشت زهرا

در سازمان بهشت زهرا از سیستم صوتی چنگ استفاده میشود. این سیستم ها از نظر دوام بسیار مقاوم هستند خصوصا اکوهایی در بهشت زهرا استفاده میشود طوری طراحی میشود که اگر نوسان برق ایجاد شد دستگاه نسوزد و با آبروی مراسم مردم بازی نشود. اکو های بهشت زهرا در مدل های مختلف از چنگ است و اکثرا مستطیلی شکل هستند. در بعضی از قطعه های سازمان برق وجود ندارد مخصوصا قطعاتی که خیلی قدیمی شده است.

تلفن اجاره اکو و رزرو سیستم صوتی ( دایناکورد) به همراه برق

البته چند راه جهت برق رسانی به قطعات بهشت زهرا وجود دارد که سرای فانی می تواند در مراسم ترحیم شما این امکانات را فراهم آورد زیرا در برخی مواقع بهشت زهرا نمیتواند برق رسانی مناسب داشته باشد. در زیر چند نمونه از این راه حل ها را بیان می کنیم.

1- کابل خیلی بلند: سیم سیار بالای صد متر باشد که از قطعات مجاور برق تهیه شود.

2- اینورتر: این در صورتی است که برق مصرفی زیاد نباشد و باطری ماشین بتواند تامین کند البته اینورتر ها در وات متفاوت وجود دارد.

3- موتور برق: در وات های و ولتاژ های مختلفی وجود دارد باید با سیم سیار حداقل بیست متر از مراسم فاصله گرفت که صدای موتور برق به مجلس نرسد و تداخل صدایی وجود نداشته باشد.

در صورت گرفتن برق چه از اینورتر چه موتور برق یا برق بهشت زهرا پیشنهاد میکنیم که از محافظ هم استفاده شود. نوسان برق باعث آسیب جدی به دستگاه میشود. باند های ارسالی گروه سرای فانی به بهشت زهرا و آرامستان های دیگر همه دارای محافظ می‌باشد.

قیمت کرایه مداح و اجاره اکو و اجاره سیستم صوتی در بهشت زهرا و بهشت سکینه

حال یک عزیزی که داغدار گردیده و مصیبت از دست دادن بهترین عزیزانش رو متحمل شده است، دیگر نباید در ذهنش دغدغه ای برای برگزاری مراسم داشته باشد. برای برگزاری این مراسم ها در منازل، مساجد، بر سر مزار، بهشت زهرا، بهشت سکینه و یا آرامستان های دیگر به خدمات گوناگونی نیاز است. میتوان گفت مهمترین خدمات مورد نیاز برای برگزار کردن این مراسم ها، اجاره اکو برای بهشت زهرا و مداح مراسم ختم، اجاره سیستم صوتی، اجاره مداح بهشت زهرا میباشد.

پخش ویدیو

شما با داشتن مداح خوب بهشت زهرا یک مداح خوش صدا، خوش بیان و دارای بیان خوب، با پوشش موجه و اجرای خوب با انتخاب بهترین اشعار و تصانیف مرتبط و سیستم صوتی با صدا و کیفیت مطلوب و عالی، میتوانید یک مراسم یادبود بینظیر و فراموش نشدنی برای یار سفر کرده خود ترتیب دهید، مجموعه ی سرای فانی این مهم را برای صاحبان عزا سهل و آسان میکند. شما میتوانید با مشاهده نمونه کارهای ما مداح یا گروه مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و نوع برنامه مورد پسند خود، رزرو کنید.

یکی از بهترین راه انتخاب مجموعه ای که قرار است برای شما مراسم را اجرا کند، شرکت حضوری در یک یا چندی از مراسمات مشابه مجلس خود میباشد، که به راحتی میتوانید با یک هماهنگی ساده این کار را انجام دهید. برای مشاهده و انتخاب سبک مورد نظر میتوانید به صفحه خدمات گروه سرای فانی مراجعه کرده و اما پیشنهاد سرافی فانی به شما برای اجرای مراسم ترحیم به دو سبک و روش است:

روش اول: مداحی سوزناک زبان حال دشتی بصورت انفرادی یا با ساز نی.

روش دوم: مداحی عرفانی با گروه هنری و همراهی ساز های نی و دف.

حتما قبل از رزرو سیستم صوتی و مداح و سبک مراسم خود، با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید و با مشاوره رایگان و برنامه ریزی خوب یک مراسم آبرومندانه و بدون نقص با خیال راحت و آسوده داشته باشید..

باند بهشت زهرا

باندهای استفاده شده در بهشت زهرا هم چنگ است . این باندها در ابعاد کوچک و سبک طراحی شده است تا هم از نظر هم و نقل آسان باشد و هم از نظر جاگیری فضای کمتری را اشغال کند. پایه باندها هم بصورت ساده و تماما فلز است که در صورت برت شدن و… آسیبی جدی نبیند . باند بهشت زهرا فولرنج است برق مصرفی آن بسیار کم است به همین دلیل است که با باتری ماشین و اینورتر به راحتی کار میکند.

باندهای ‌ev و fbt یا rcf و…. برند هایی هستند که برق بیشتری مصرف میکنند. اما از لحاظ قابلیت و کیفیت صوتی اصلا قابل مقایسه نیستند.

1- پرتاب صدا :مصافتی که صدا می‌رود بعضاً دیدیم و شنیدیم که صدای یک مراسم از چند قطعه دیگر به گوش می‌رسد این نشان‌دهنده ی کیفیت پرتاب صدای باند می‌باشد. باندی خوب است که صدای بصورت یکسان در محیط پخش کند و آزار دهنده نباشد.

2- حجم صدا باید طوری باشد که برای مدعوین ناراحت کننده نباشد بیشتر مخاطب ها در مراسم ختم ترحیم خواستار صدایی ملایم و با کیفیت هستن تا اینکه صدا بسیار زیاد و آزار دهنده باشد.

3- قابلیت صدا باند بهشت زهرا خیلی از اکو لایزر های مربوط به صدا را ندارد و حتی اگر سیستم صوت با قابلیت های فراوان باشد این باند گنجایش این خروجی را ندارد.

میکروفن بهشت زهرا

میکروفن های استفاده شده هم چنگ می‌باشد. باید توجه داشت اگر مداح قرار است بخواند ابتدا میکروفن را و با الکل ضد عفونی کند باید دقت کرد میکروفن خاموش باشد وگرنه امکان سوختن میکروفن و آسیب رسیدن به دستگاه وجود دارد.

یا میشود به وسیله ی یک دستمال که آغشته به الکل و مواد ضدعفونی کننده است بروی میکروفن کشید و میکروب زدایی کرد.

آیا میشود بجای استفاده از باند بهشت زهرا از باندهای با وات بالا به اکو بهشت زهرا زد؟ باید بگوییم خیر زیرا برق مصرفی باندهای evو…. بیشتر از باند بهشت زهرا است و اینکار باعث آسیب دیدن سیستم اکو میشود.

سیستم های چنگ بعضاً برای مداحی مناسب است و مداحان صدای این سیستم را دوست دارند مخصوصا قدیمی ها علاقه به چنگ و مونتاربو دارند اما امروز گرایش به سیستم های بروز تر و پیشرفته تر پیدا کردن خصوصا دایناکورد. سیستم دایناکورد دارای قابلیت های بیشتری است که میشود چندین خروجی میکروفن ازش گرفت خروجی آ یو ایکس دارد.

خروجی برای رکرد کردن و ضبط صدا دارد. ورودی برای پخش موزیک دارد.

امیدواریم مطالب سایت سرای سودمند باشد.

شروع مراسم ختم

برای شروع بیان و سخن، ابتدا نام و یاد خدا برده میشود. میتوان مطلع کلام با دکلمه و یا شعر باشد.

باید توجه داشت که زیاد از جملات و کلمات تکراری استفاده نشود. مداح بهشت زهرا اگر مهارت لازم داشته باشد و هنر به خرج دهد در همان ابتدای مراسم میتواند با استفاده از شعر های ناب از شاعران و بزرگان مفاخر علم ادبیات فارسی نظر مخاطبین را به خود جلب کند.

بسم الله گفتن به عنوان رسم و فرهنگ و مدد گرفتن از پروردگار است حتی زمانی که میخواهند حیوانی را ذبح کنند یا کار مهمی انجام دهند این نام مقدس را می آوردند. سعدی در غزلیات عرفانی اش آورده است:

ثنا و حمد بی پایان خدا را

که صنعش در وجود آورد ما را

الها قادرا پروردگارا باید خدا را ( مخاطب قرار دهیم )

کریما منعما آمرزگارا ( با آواز و صوت بلند میشود خواند )

چه باشد پادشاه پادشاهان ( با خدا راه حرف میزنه )

اگر رحمت کنی مشتی گدارا ( تو بزگی و ما کوچک )

خداوندا تو ایمان و شهادت ( این همه لطف کردی و )

عطا دادی به فضل خویش مارا

وز انعامت همیدون چشم داریم ( سید جواد ذبیحی بسیار زیبا خوانده )

که دیگر باز نستانی عطا را ( از بخشش خداوند متعال خوب مثال میزنه استاد سخن سعدی )

از احسان خداوندی عجب نیست اصلا ( چیز غیر قابل باوری نیست که )

اگر خط در کشی جرم و خطا را

مداحی در بهشت زهرا

اصول و قوائد خود را با توجه به موقعیت مکانی و زمانی خود دارد.

جستجو کردن

ارتباط با ما!

ما به شما تضمین میدهیم، مراسم شما را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت مدیریت و برگزار میکنیم
توجه

خدمات ما

آخرین مقالات