مداح ختم خوان و مداح مراسم ختم + ویدیوی کارها

مکان شما:
مداح ختم - مداح برای مراسم ختم - اعزام مداح
 

مداحی مادر

مداحی پدر

مداح ختم خوان – مداح برای مراسم ختم پدر، مادر، جوان، فرزند

مجموعه سرای فانی در لیست خدمات خود در قسمت ترحیم عرفانی شما عزیزان را با سبک جدیدی از مداح ختم و ختم خوانی آشنا کرد، که میتوان گفت سبکی پیشرفته، خاص، امروزی و ترکیبی به حساب می آید. اما آن چیزی که ما از گذشته دور به خاطر داریم و حتی در حال حاضر هم سبک اصلی اجرای مراسم ترحیم میباشد، با حضور و گرداننده ای به نام مداح ختم خوان در بهشت زهرا و یا به اسم مداح بهشت زهرا اجرا میشود. حال به همراه شما مروری خواهیم داشت بر پایه و بنیان مداحی و جزئیات این سبک از عزاداری.

مداح ختم - مداح برای مراسم ختم - اعزام مداح

مداح جهت مراسم ختم

همیشه ما انسان ها برای تصمیم گیری احتیاج به یک راهنما داریم، که ما را سریع تر و بهتر به هدفمان برساند. راهنمایی مجموعه سرای فانی برای شما عزیزان جهت  انتخاب مداح برای مراسم ختم نمونه کار های ما میباشد. شما با دیدن نمونه کارها از این قسمت، به راحتی میتوانید کیفیت اجرای مراسم ببینید و لمس کنید، و با توانمندی های مداح حرفه ای در زمینه ختم خوانی جناب آقای محمد چراغعلی آشنا گردیده و در نهایت تصمیم نهایی خود را جهت سپردن مراسم مهم ختم عزیز متوفی خود به مجموعه معتبر سرای فانی بگیرید.

مداح ختم - مداح برای مراسم ختم - اعزام مداح

اعزام مداح برای مجالس ختم

شما عزیزان جهت اعزام مداح برای مجالس ختم، به راحتی و در کمترین زمان ممکن میتوانید از طریق راه های موجود در اینجا با کارشناسان سرای فانی تماس گرفته و هماهنگی مراسم ختم، شب سوم، شب هفت، چهلم و سالگرد خود را سریعا انجام دهید و همچنین جدای از مراسم ختم میتوانید جهت هماهنگی مداح برای همایش ها و جلسات دولتی، مراسم های ادارات و ارگان ها دولتی و نظامی، برگزاری مراسم تعزیه و سنج و دمام، قرائت قرآن و زیارت عاشورا در مجموعه های مختلف و در ایام و مناسب های مختلف اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید کلیه مواردی که مورد اشاره قرار گرفت، میتواند همراه با دف و نی و دیگر آلات موسیقی سنتی همراه گردیده و رونق بخش مراسم و محافل و مجالس شما باشد.

مداح ختم - مداح برای مراسم ختم - اعزام مداح

چگونه یک مداح ختم خوان انتخاب کنیم؟

1- داشتن تجربه و نظم کافی جهت اداره و مدیریت مراسم ختم.

2- خوش نام و خوش قول بودن که به ظاهر نکته مهمی به نظر نمیرسد اما آبروی مراسم در گرو همین مورد میباشد، زیرا در مراسم ختم افراد زیادی از راه های دور و نزدیک و حتی شهرستان دعوت شده و اگر مراسم با تاخیر انجام شود و یا به تعویق بیوفتد، باعث آزرده خاطریه صاحب مجلس و مهمان های محترم میشود.

3- در نظر گرفتن سابقه مداح ختم خوانی که انتخاب خواهید کرد.

4- اعتماد نکردن به هر تبلیغ و هر سایتی که اعزام مداح ختم را انجام میدهد، چرا که بعضی از مراسم ها فقط یک بار در طول زندگی یک خانواده اتفاق می افتد و همیشه در خاطر همگان و مدعوین آن جلسه خواهد ماند، لذا پیشنهاد میکنیم همیشه قبل از انتخاب مداح، درباره آن اطلاعاتی کسب کرده و نمونه کارهای او را مشاهده کنید و سپس انتخاب خود را نهایی کنید.

5- داشتن ظاهر مناسب و پسندیده، ظاهر آراسته و یا حتی داشتن لباس فرم و مخصوص در رابطه با زمینه کاری خود، که بسیار از دید مدعوین در چشم بوده و میتواند تاثیر گذار باشد.

6- در اسلام بسیار تاکید شده که قبل از انجام هر کاری مبلغ، دستمزد و هزینه و یا حق الزحمه آن کار و فعلی که قرار انجام شود، در ابتدا معین و به اصطلاح طی شود که تا در آخر کار و پس از اجرا کدورت و دلخوری بین طرفین باقی نماند.

7- گرچه خیلی از ما ها مداح ختم مراسم عزیزان خود را با دیدن نمونه کار حضوری آن شخص در مراسم دیگری انتخاب مکنیم، اما دارا بودن کد مداحی از سازمان حج و زیارت میتواند امتیاز مثبتی برای مداح مراسم ختم رقم زده و سحه ای بر تجربه او باشد.

کلام آخر

مجموعه سرای فانی با سال ها تجربه در اجرای مراسم ختم این تضمین را به شما میدهد که به بهترین شکل ممکن و بالاترین کیفیت مراسم ختم شما را آبرومندانه برگزار کرده و رضایت کامل شما را پس از اجرای مراسم کسب کند. جهت رزرو مداح ختم خوان، برای مراسم ختم به صورت سنتی و یا به صورت روش های جدید مانند ترحیم عرفانی و … کافیست فقط با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما به بهترین شکل شما را راهنمایی نمایند و شما را در تصمیم گیری همرایی کنند.

پخش ویدیو

متن سربرگ خود را وارد کنید

جستجو کردن

ارتباط با ما!

ما به شما تضمین میدهیم، مراسم شما را به بهترین شکل و بالاترین کیفیت مدیریت و برگزار میکنیم
توجه

خدمات ما

آخرین مقالات